Právě jste postavili svůj eshop a chcete se prosadit. Jedním ze způsobů, jak se postavit konkurenci (včetně těch nejsilnějších hráčů) je být vidět na Heurece. Heureka je srovnávací a nákupní portál s nezávislým hodnocením nejen produktů, ale také samotných eshopů. Takže pokud si za svými službami stojíte, můžete díky takovému porovnání získat poměrně zajímavý nákupní kanál. Jaké jsou tedy konkrétní důvody, proč zde chcete být vidět?Zaregistrujte se do služby Ověřeno zákazníky. Díky tomu standardně deset dní po svém nákupu obdrží váš zákazník e-mailový dotazník. V něm se ho Heureka zeptá, jak byl s nákupem spokojen, zda zboží došlo v pořádku, jestli je váš obchod přehledný atd.A pokud tímto způsobem získáte dostatečný počet hodnocení (v řádu desítek), obdrží váš obchod „cedulku“ Ověřeno zákazníky. Je to stvrzení vašich dobrých služeb a důvěryhodnosti. Pokud budete ještě úspěšnější, může mít toto potvrzení i zlatou barvu (standardně je modrá). Další podmínkou je i dostatečná kvalita vašich služeb. Pro modrý certifikát je nezbytné hodnocení alespoň 90 % za posledních 90 dní, pro jeho zlatou variantu 97 % za posledních 90 dní.
Jako bonus pak budete moct využívat další promo akce Heureky, jako je například Den dopravy zdarma (viz níže), účast v soutěži ShopRoku a další, často technické možnosti vaší propagace.Už dávno neplatí, že se ozve jen nespokojený zákazník. Koneckonců hodnocení vysoko přes 90 % dnes není ničím výjimečným a naopak – stává se standardem. Navíc se dočkáte hodnocení v několika oblastech: dodací lhůta, přehlednost obchodu, kvalita komunikace a kvalita dopravy.Díky tomu se můžete velice snadno (i když už ne včas) dozvědět, že vám něco drhne. Může to být složitá objednávka, může to být neochotná zákaznická podpora nebo, velice často, doprava směrem k zákazníkovi. Často navíc zákazník přijde s námětem na vylepšení nebo doplňkovou službu, která by vás samotné nenapadla.Heureka se snaží být pro eshopy dlouhodobě zajímavá. Proto nabízí několik doplňkových služeb, které k vám mohou přilákat další zákazníky. Pokud pomineme automatické cenové srovnání s ostatními eshopy, stojí za vypíchnutí následující:
Chtěli byste pro svůj obchod více odběrných míst, kde si lidé mohou zboží převzít osobně? V tomto případě jde o síť výdejních míst Uloženka. K výhodám tohoto systému patří dlouhá otevírací doba (do 19 hodin), snadné napojení na logistiku nebo vlastní call centrum a zákaznická podpora.
Ve zkratce – ještě jednodušší nákup, kdy zde Heureka vystupuje jako zprostředkovatel konkrétního nákupu. Výhody? Jednoduchost, crosselling, příjemné uživatelské prostředí a perfektně odladěné UX. K tomu jednoduchá registrace a zvýšení důvěryhodnosti vašeho obchodu. Se zapojením do Košíku je totiž spojeno také zařazení do programu Garance nákupu. To samozřejmě není bez provize – ta se pohybuje mezi 2-6 % podle kategorie zboží.
Jde o čistě marketingovou akci, během které ale máte šanci významným způsobem potěšit stávající zákazníky a získat další. Navíc má celá akce podporu přímo od Heureky, takže se zviditelníte mnohem snáz. Statistiky potvrzují, že Den dopravy zdarma se vyplatí a počet zapojených eshopů stoupá s každým rokem. O letošním ročníku jsme psali na blogu v článku Den dopravy zdarma 2016.
Autor článku: Radek Šauer
Jako bonus pak budete moct využívat další promo akce Heureky, jako je například Den dopravy zdarma (viz níže), účast v soutěži ShopRoku a další, často technické možnosti vaší propagace.Už dávno neplatí, že se ozve jen nespokojený zákazník. Koneckonců hodnocení vysoko přes 90 % dnes není ničím výjimečným a naopak – stává se standardem. Navíc se dočkáte hodnocení v několika oblastech: dodací lhůta, přehlednost obchodu, kvalita komunikace a kvalita dopravy.Díky tomu se můžete velice snadno (i když už ne včas) dozvědět, že vám něco drhne. Může to být složitá objednávka, může to být neochotná zákaznická podpora nebo, velice často, doprava směrem k zákazníkovi. Často navíc zákazník přijde s námětem na vylepšení nebo doplňkovou službu, která by vás samotné nenapadla.Heureka se snaží být pro eshopy dlouhodobě zajímavá. Proto nabízí několik doplňkových služeb, které k vám mohou přilákat další zákazníky. Pokud pomineme automatické cenové srovnání s ostatními eshopy, stojí za vypíchnutí následující:
Chtěli byste pro svůj obchod více odběrných míst, kde si lidé mohou zboží převzít osobně? V tomto případě jde o síť výdejních míst Uloženka. K výhodám tohoto systému patří dlouhá otevírací doba (do 19 hodin), snadné napojení na logistiku nebo vlastní call centrum a zákaznická podpora.
Ve zkratce – ještě jednodušší nákup, kdy zde Heureka vystupuje jako zprostředkovatel konkrétního nákupu. Výhody? Jednoduchost, crosselling, příjemné uživatelské prostředí a perfektně odladěné UX. K tomu jednoduchá registrace a zvýšení důvěryhodnosti vašeho obchodu. Se zapojením do Košíku je totiž spojeno také zařazení do programu Garance nákupu. To samozřejmě není bez provize – ta se pohybuje mezi 2-6 % podle kategorie zboží.
Jde o čistě marketingovou akci, během které ale máte šanci významným způsobem potěšit stávající zákazníky a získat další. Navíc má celá akce podporu přímo od Heureky, takže se zviditelníte mnohem snáz. Statistiky potvrzují, že Den dopravy zdarma se vyplatí a počet zapojených eshopů stoupá s každým rokem. O letošním ročníku jsme psali na blogu v článku Den dopravy zdarma 2016.
Autor článku: Radek Šauer