Jak se správnou posádkou vplout do moře inovací

Chystáte se prosadit změny ve firmě nebo v jednotlivých odděleních? Plánujete rekonstrukci či strukturalizaci? Dochází ke změnám v organizační struktuře firmy? Měníte pracovní agendu a letité procesy? Připravujete výměnu produktů? Inovujete? Co přiměje firmy, aby se změnily? Některé firmy samozřejmě ke změnám nepřiměje nic. Jiné firmy si uvědomí, že změny okolo jsou stále více viditelné, rychlejší a – přiznejme si to – do jisté míry život firmy ohrožující. Řečeno rétorikou bulvárních deníků, na firmy se řítí více změn, než jich bylo za poslední desetiletí.Co by tedy měla sledovat firma, které jde právě o to přežití na trhu, o přežití oproti konkurenci? Především by její manažeři měli přijít na konferenci:
ABY ZMĚNA MĚLA SMYSL…,
ve čtvrtek 26. listopadu 2015, v CITY GREEN COURT na Praze 4.Dozví se o (nejméně) pěti novinkách, které smysl mají a které není radno ignorovat. Petr Šídlo, odborník na inovace, ve své praxi často zažívá situace, kdy se jej manažeři ptají, jak začít zdokonalovat firmu, ve které je největší překážkou vůbec začít. Jak má s tedy s novinkami v bariéře strachu ze začátků pracovat dobrý leader, který ví, že leadership je hybnou silou inovací? Roman Stupka, konzultant a investor, razí heslo, že i té nejlepší lodi je potřeba občas poupravit kurz plavby, aby nenajela na mělčinu. To samé platí o inovacích. Dozvíte se, co má firma udělat, aby před „vyplutím“ již od začátku měla toho správného kapitána, správnou posádku a v neposlední řadě i ten správný kurz. Petr Rozvařil, konzultant pro změnové procesy, ve firmách vždy důsledně upozorňuje manažery, že jejich úspěch je především úspěchem jejich podřízených. Změna totiž začíná fungovat tehdy, když firmy nejdříve začnou myslet na vlastní lidi a až pak na klienta. Že to zní paradoxně? Ne tolik, jak si možná myslíte. Martin Švík z IBM se zabývá záležitostmi, ze kterých se před nedávnem tajil dech i čtenářům sci-fi. Nyní jsou již pokusy z oblasti kognitivního computingu v ostrém testování a není daleko doba, kdy vstoupí do firem. A pro spoustu firem to nebude dobrá zpráva. Odborníci z firmy PriceWaterhouseCoopers sledují trendy, které již hýbají firemním světem na západ od našich hranic. Bude organizační design, Employer Value Proposition a návrat k základním hodnotám také realita Čech a Slovenska? Petr Skondrojanis sám o sobě říká, že je humanocentrista . Často se na něj obracejí firmy zasažené profesní slepotou, které mají pocit, že vše je vlastně v pořádku, jen nejdou dopředu a nevědí proč, vše je přece správně. “ Jen“ se nestarají o své zaměstnance, o jejich rozvoj, nepečují o zákazníky a překvapivě ani o produkt, protože o ten musí pečovat lidé, ne stroje a ne co nejlevněji, ale co nejkvalitněji.

Vyplujte s námi do moře inovací 26. 11. 2015 na konferenci „ABY ZMĚNA MĚLA SMYSL ANEB ČLOVĚK V SÍTI CHANGE MANAGEMENTU“.
Více informací o konferenci najdete zde: http://www.vox.cz/dalsi-sluzby/aby-zmena-mela-smys…
Autor:1. VOX a.s.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *