CO ČÍST: Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu

Autor bestselleru Jak z dobré firmy udělat skvělou (Good to Great) ve své další knize odhaluje, co odlišuje trvale úspěšné firmy od těch ostatních. Kniha nabitá stovkami příkladů nabízí praktické koncepty, které mohou aplikovat manažeři a podnikatelé na všech úrovních.Stejně jako u prvního bestselleru Jak z dobré firmy udělat skvělou (Good to Great) Jim Collins se spoluautorem vycházejí z podrobného průzkumu vybraných společností. Autoři se zaměřili na osmnáct skutečně výjimečných a dlouhodobě úspěšných firem a každou porovnávali s jedním z jejich největších konkurentů. Společnosti zkoumali od úplných začátků přes všechny etapy vývoje až po současnost – ať už šlo o malé firmy, středně velké podniky či velké korporace.Kniha nabitá stovkami příkladů nabízí praktické koncepty, které mohou být aplikovány manažery a podnikateli na všech úrovních. Poskytuje mistrovský plán pro vybudování organizací, které budou trvale prosperovat nejen v tomto století, ale i dlouho po něm.„Kniha Built to Last přináší zcela nový pohled na to, co to znamená dosáhnout trvalého úspěchu jako vizionářská společnost.“ Edgar H. Schein, International Business„To, co Collins a Porras svou knihou Built to Last vyvolali, není nic menšího než revoluce v našem chápání toho, co stojí za dlouhodobým úspěchem společnosti.“ Nancy Sheperdson, Chicago Tribune„Collins a Porras představují osvědčené postupy managementu s využitím příběhů vizionářských společností (jako IBM, Merck, Motorola nebo Walt Disney) a jejich srovnávacích společností a přinášejí užitečný návod pro ty, kteří se snaží dosáhnout trvalého úspěchu.“ BooklistAutor: Jim Collins, Jerry I. Porras
352 s., 469 Kč
http://www.grada.cz/jak-vybudovat-trvale-uspesnou-…

ZAUJAL VÁS TENTO ČLÁNEK? Nastavte si AGENTA pro hlídání podobných informací! Nebo se podívejte, jaké kurzy nabízí portál Edumenu.cz v oblasti Lidských zdrojů a personalistiky nebo třeba Managementu.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *